provision of personnel

Polish translation: zapewnienie pracowników

13:54 Oct 26, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Contract(s) / Agreements
English term or phrase: provision of personnel
Np. General Terms and Cnditions for Provision of Personnel, lub "Duration of the Provision of Personnel. Tekst pisany przez niemców.
robwoj
Poland
Polish translation:zapewnienie pracowników
Explanation:
ew. zabezpieczenie pracowników (do wykonywania zadań) - ale to może być dwuznaczne

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki, dziękuję także p. Ewie, chociaż nie mogę podzieic punktów, a kto pierwszy ten lepszy
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zapewnienie personelu
maziak
4zapewnienie pracowników
Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zapewnienie pracowników


Explanation:
ew. zabezpieczenie pracowników (do wykonywania zadań) - ale to może być dwuznaczne



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514
Grading comment
dzięki, dziękuję także p. Ewie, chociaż nie mogę podzieic punktów, a kto pierwszy ten lepszy

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
zapewnienie personelu


Explanation:
Personel brzmi lepiej niż pracownik, i jest często używanym zwrotem (ponad 90,000 trafień w googlu podczas gdy zapewnienia pracowników w googlu nie znalazłam)

maziak
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Zmuda
28 mins

agree  Janina Nowrot
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search