insofar it is lawfully possible

Polish translation: w zakresie przewidzianym prawem

English to Polish translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: insofar it is lawfully possible
j.w.
strunka
Polish translation:w zakresie przewidzianym prawem
Explanation:
pod warunkiem, że jest tam as - insofar AS it is...

w innym wypadku (czyli w postaci, w jakiej to zostało podane) jest to bełkot
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4w zakresie przewidzianym prawem
Marek Daroszewski (MrMarDar)
4w zakresie, w jakim jest to zgodnie z prawem możliwe
Adam Lankamer


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w zakresie, w jakim jest to zgodnie z prawem możliwe


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3420

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w zakresie przewidzianym prawem


Explanation:
pod warunkiem, że jest tam as - insofar AS it is...

w innym wypadku (czyli w postaci, w jakiej to zostało podane) jest to bełkot

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514
Grading comment
Dzięki