Corporate secretaries limited is the secretary

Polish translation: funkcję sekretarza spółki pełni firma Corporate Secretaries Limited

English term or phrase:Corporate secretaries limited is the secretary
Polish translation:funkcję sekretarza spółki pełni firma Corporate Secretaries Limited
Entered by: Mariusz Kuklinski

16:17 Nov 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Corporate secretaries limited is the secretary
The companies act 1985

The registrar of Companies certifies that:
1 XY is the director of teh company
2. Corporate Secretaries Limited is the secretary of the company

Jak mam traktować to "Corporate Secretaries Limited"? Jako nazwa własna, tłumaczyć.? I ew. co z tym w kontekście "secretary of the company"?
ZenonStyczyrz
funckję sekretarza spółki pełni firma Corporate Secretaries Limited
Explanation:
W spółce prawa angielskiego sekretarz spółki to wysokie stanowisko merytoryczne i o ile dobrze pamiętam, to jest on członkiem zarządu. Normalnie bym sprawdził, ale akurat Manchester United gra z Celtic, więc przepraszam. Poza tym, wszystko się zgadza, może tę funkcję pełnić osoba prawna.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-11-21 21:13:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Company_secretary
Selected response from:

Mariusz Kuklinski
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2funckję sekretarza spółki pełni firma Corporate Secretaries Limited
Mariusz Kuklinski
4 +1funkcję sekretariatu pełni
MTG_tlumaczenia


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
corporate secretaries limited is the secretary
funkcję sekretariatu pełni


Explanation:
ew. "obowiązki sekretariatu pełni firma CSL". Ja bym nie tłumaczył nazwy firmy, pozostawiając ją jako nazwę własną.
Swoją drogą w Polsce już spotkałem tego typu rozwiązanie - firma świadczy usługi sekretarskie (odbieranie telefonów, przekazywanie wiadomości, umawianie spotkań, itp.) dla innych firm.

MTG_tlumaczenia
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak
38 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
corporate secretaries limited is the secretary
funckję sekretarza spółki pełni firma Corporate Secretaries Limited


Explanation:
W spółce prawa angielskiego sekretarz spółki to wysokie stanowisko merytoryczne i o ile dobrze pamiętam, to jest on członkiem zarządu. Normalnie bym sprawdził, ale akurat Manchester United gra z Celtic, więc przepraszam. Poza tym, wszystko się zgadza, może tę funkcję pełnić osoba prawna.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-11-21 21:13:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Company_secretary

Mariusz Kuklinski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Lankamer
4 mins
  -> Dziękuję

agree  Caryl Swift: Yes, that's also how I understand 'the secretary of the company' (or company secretary). http://tinyurl.com/tckbw http://tinyurl.com/wqmh7 http://tinyurl.com/y2mgt2 . Who's winning? :-)
19 mins
  -> Dziękuję