KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

for the purposes of income tax liabilities

Polish translation: z punktu widzenia zobowiązań z tytułu podatku dochodowego


23:12 Sep 30, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: for the purposes of income tax liabilities
...the Company is regarded by the relevant tax authorites as a bona fide independent business for the purposes of income tax liabilities...
Rafalek5
Polish translation:z punktu widzenia zobowiązań z tytułu podatku dochodowego
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dla celów ustalenia zobowiązań w zakresie podatku dochodowego
inmb
3 +2z punktu widzenia zobowiązań z tytułu podatku dochodowegoRoman Kozierkiewicz
4z znaczeniu zobowiązań związanych z podatkiem dochodowym
Tomasz Poplawski


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z znaczeniu zobowiązań związanych z podatkiem dochodowym


Explanation:
albo coś podobnego - w celu ustalenia, kto odpowiada za opłacenie podatku dochodowego; ew. do celów płatności podatku dochodowego

Tomasz Poplawski
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 232

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
z punktu widzenia zobowiązań z tytułu podatku dochodowego


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 728
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): utartym terminem jest 'zobowiązania z tytułu xxx' - więc po tej linii IMHO
3 hrs
  -> Dziękuję

agree  Polangmar: dla celów ustalenia zobowiązań z tytułu podatku dochodowego
18 hrs
  -> Dziękuję

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dla celów ustalenia zobowiązań w zakresie podatku dochodowego


Explanation:
.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 824

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Lompies: w celu ustalenia zobowiązań z tytułu podatku dochodowego
2 hrs
  -> dzięki!

agree  Polangmar: dla celów ustalenia zobowiązań z tytułu podatku dochodowego
16 hrs
  -> dzięki!