KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Work's account

Polish translation: rozliczenia związane z utworem, rozliczenia dotyczące utworu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Work's account
Polish translation:rozliczenia związane z utworem, rozliczenia dotyczące utworu
Entered by: Polangmar

16:44 Nov 24, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: Work's account
Publisher agrees to allow Proprietor or its designated agent to inspect the Work's account kept by Publisher.
xxxnaska
rozliczenia związane z utworem/dziełem, rozliczenia dotyczące utworu/dzieła
Explanation:
Raczej o to chodzi.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3rozliczenia związane z utworem/dziełem, rozliczenia dotyczące utworu/dziełaPolangmar
3ewidencja utworu
Maciek Drobka


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
work's account
ewidencja utworu


Explanation:
ew. związana z utworem/dotycząca utworu -- jeśli 'the work' to konkretny utwór/dzieło objęte prawami autorskimi

szerzej: ewidencja prac

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 451

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
work's account
rozliczenia związane z utworem/dziełem, rozliczenia dotyczące utworu/dzieła


Explanation:
Raczej o to chodzi.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2898
Grading comment
dziękuję