KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

placement

Polish translation: (bezpłatna) instalacja, (bezpłatne) przekazanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:placement
Polish translation:(bezpłatna) instalacja, (bezpłatne) przekazanie
Entered by: Polangmar

18:36 Nov 27, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s) / przedstawiciele handlowi
English term or phrase: placement
Sales Contract Type : Sales, Rental or Placement

Oprogramowanie do zarządzania sprzedażą urządzeń medycznych.
Jedna z możliwych form przekazania urządzenia medycznego klientowi: sprzedaż, wynajem i...

Brak czasu, aby pytać producenta o definicję.
Andrzej Mierzejewski
Poland
bezpłatna instalacja, bezpłatne wypożyczenie, bezpłatny wynajem
Explanation:
"Placement" zapewne dotyczy tylko niektórych urządzeń oferowanych placówkom medycznym, np. telewizorów lub automatów sprzedających. Ponieważ ich właściciel będzie zarabiał na ich eksploatacji, może je zainstalować bezpłatnie.

Tutaj podobne pytanie:
http://www.proz.com/kudoz/2858509

O telewizorach:
http://tinyurl.com/5gurk5

7 Unless it is an approved device pursuant to these Regulations
(1) no video gaming device shall be offered for sale, lease, rental, or placement by way of co-adventure or donation;
http://tinyurl.com/5qpelc

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-11-27 21:52:55 GMT)
--------------------------------------------------

W grę wchodzi też darowizna, ale takie zawężenie może być ryzykowne. Chyba że dłużej:
- bezpłatne wypożyczenie/wynajem lub darowizna
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Bezpłatna instalacja będzie OK w moim przypadku. Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1bezpłatna instalacja, bezpłatne wypożyczenie, bezpłatny wynajemPolangmar
3umieszczenie/ ulokowanie/ usytuowanieBubz


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bezpłatna instalacja, bezpłatne wypożyczenie, bezpłatny wynajem


Explanation:
"Placement" zapewne dotyczy tylko niektórych urządzeń oferowanych placówkom medycznym, np. telewizorów lub automatów sprzedających. Ponieważ ich właściciel będzie zarabiał na ich eksploatacji, może je zainstalować bezpłatnie.

Tutaj podobne pytanie:
http://www.proz.com/kudoz/2858509

O telewizorach:
http://tinyurl.com/5gurk5

7 Unless it is an approved device pursuant to these Regulations
(1) no video gaming device shall be offered for sale, lease, rental, or placement by way of co-adventure or donation;
http://tinyurl.com/5qpelc

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-11-27 21:52:55 GMT)
--------------------------------------------------

W grę wchodzi też darowizna, ale takie zawężenie może być ryzykowne. Chyba że dłużej:
- bezpłatne wypożyczenie/wynajem lub darowizna

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2898
Grading comment
Bezpłatna instalacja będzie OK w moim przypadku. Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxbookeater
28 mins
  -> Dziękuję.:)

neutral  Bubz: Np tutaj: http://www.equipmentplacement.com/index.htm nie widze zadnego sprzetu, typu "wrzuc monete"
1 hr
  -> Jeżeli faktycznie wchodzi tu w grę używany sprzęt medyczny (jak w odnośniku), to o wiele lepszym terminem będzie "przekazanie" - nie wiemy, czy firma sprzedająco-wynajmująco-przekazująca zajmuje się fizyczną instalacją/montażem.:)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
umieszczenie/ ulokowanie/ usytuowanie


Explanation:
czyli panowie przyjda i wstawia sprzet gdzie trzeba, tak to przynajmniej rozumiem
3. placement - the act of putting something in a certain place
locating, positioning, emplacement, location, position

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-11-27 21:59:49 GMT)
--------------------------------------------------

instalacja


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/placement
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 75

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Hę? ;-))) || Fakt faktem, że początkowo chciałem dać "bezpłatna" w nawiasie - nie wiem, dlaczego z tego zrezygnowałem. Z drugiej strony, jest raczej nieprawdopodobne, aby właściciel czerpał dochód, a placówka medyczna płaciła za instalację.
1 hr
  -> Moze placement jest bezplatny, a moze nie?