KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

mandatory flow down

Polish translation: (w zakresie) obligatoryjnego transferu / przeniesienia warunków umowy (podstawowej)


16:16 Dec 19, 2010
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: mandatory flow down
Umowa sprzedaży towarów:

If this order is issued pursuant to a U.S. Government prime or subcontract, the foregoing conditions of sale are hereby modified as required (***mandatory flow down*** only) to include such terms and conditions of the Federal Acquisition Regulations in effect as of the date of order and only as directly applicable based on value of this order.

Z góry dziękuję. Gwiazdki nie występują w tekście oryginalnym.
Michal Glowacki
Poland
Polish translation:(w zakresie) obligatoryjnego transferu / przeniesienia warunków umowy (podstawowej)
Explanation:
propozycja.
mandatory flowdown (lub flow down) rozumiane jako ta część warunków umowy podstawowej, która musi być wprost uwzględniona/zawarta w ewentualnej umowie o podwykonawstwo
http://www.wifcon.com/arc/forum211.htm
http://www.cbh.com/news/newsletter_details.asp?id=142
Selected response from:

wronka
Poland
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4z zastrzeżeniem zmiany warunków
adamgajlewicz
3(w zakresie) obligatoryjnego transferu / przeniesienia warunków umowy (podstawowej)wronka


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(w zakresie) obligatoryjnego transferu / przeniesienia warunków umowy (podstawowej)


Explanation:
propozycja.
mandatory flowdown (lub flow down) rozumiane jako ta część warunków umowy podstawowej, która musi być wprost uwzględniona/zawarta w ewentualnej umowie o podwykonawstwo
http://www.wifcon.com/arc/forum211.htm
http://www.cbh.com/news/newsletter_details.asp?id=142


wronka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z zastrzeżeniem zmiany warunków


Explanation:
jest w glosariuszu w kilku językach, w tym podejścia w polskim.

adamgajlewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4