KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

competence injunction

Polish translation: spór kompetencyjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:competence injunction
Polish translation:spór kompetencyjny
Entered by: Sylwia Biczyk

17:24 Sep 7, 2011
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: competence injunction
Company ABC - claimant in the principal case; defendant in the competence injunction; (odpowiedź na pozew w sprawie kompetencji panelu arbitrażowego)
Sylwia Biczyk
Poland
spór kompetencyjny
Explanation:
czy odpowiedź nie jest już zawarta w pytaniu?

spółka ABC - strona wysuwająca roszczenie w sprawie pierwotnej; pozwany w sporze kompetencyjnym;
Selected response from:

pokrzywka
Grading comment
Dziękuję, myślę, że właśnie o to chodziło, choć nigdzie nie znalazłam, by 'injunction' było tłumaczone jako 'spór'.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3spór kompetencyjnypokrzywka
3 -1właściwość w zakresie wydawania zakazówewalidia


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
właściwość w zakresie wydawania zakazów


Explanation:
lub sprzeciw ze względu na właściwość

ewalidia
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: "Właściwość w zakresie wydawania zakazów" to byłoby po angielsku, o ile w ogóle coś takiego istniałoby, "injunction jurisdiction".
1 day 3 hrs

1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spór kompetencyjny


Explanation:
czy odpowiedź nie jest już zawarta w pytaniu?

spółka ABC - strona wysuwająca roszczenie w sprawie pierwotnej; pozwany w sporze kompetencyjnym;

pokrzywka
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję, myślę, że właśnie o to chodziło, choć nigdzie nie znalazłam, by 'injunction' było tłumaczone jako 'spór'.