KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

otherwise

Polish translation: w pozostałym zakresie


19:36 Sep 15, 2011
English to Polish translations [PRO]
Law: Contract(s) / general
English term or phrase: otherwise
Zdanie:

In all cases the Seller will be required to provide matching funds for opening the store payments, and will otherwise be subject to an agreed upon reimbursement limit.

Nic mi nie pasuje z tego co znalazłam
JamJest
Polish translation:w pozostałym zakresie
Explanation:
Nie tylko w przypadku wymienionym w pierwszej części zdania, ale też w innych. Tak to rozumiem.
Selected response from:

Aleksandra Hetmańczyk
Poland
Grading comment
Dziękuję wszystkim, chyba tak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1w pozostałym zakresieAleksandra Hetmańczyk
3w przeciwnym wypadkuAntonella Ewa


Discussion entries: 2





  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
w przeciwnym wypadku


Explanation:
propozycja
w przeciwnym wypadku podlegać będzie ustalonym limitom ( zwrotów?)

Antonella Ewa
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
w pozostałym zakresie


Explanation:
Nie tylko w przypadku wymienionym w pierwszej części zdania, ale też w innych. Tak to rozumiem.

Aleksandra Hetmańczyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 18
Grading comment
Dziękuję wszystkim, chyba tak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
23 hrs