KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

shall be deemed to be in arrears

Polish translation: zostanie uznany za pozostającego w zwłoce z płatnościami


14:19 Feb 10, 2012
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: shall be deemed to be in arrears
Takie oto zdanie:

If the payment does not reach the account stipulated within one week of the contract’s being signed the agent shall be
deemed to be in arrears, without prior warning.

Nie wiem jak to zgrabnie prztłumaczyć...
xxxmalwina4443
Polish translation:zostanie uznany za pozostającego w zwłoce z płatnościami
Explanation:
lub: uważany/traktowany będzie
Selected response from:

Wojciech Wołoszyk
Poland
Grading comment
Dzięki:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2zostanie uznany za pozostającego w zwłoce z płatnościami
Wojciech Wołoszyk
3 +2zostanie uznany za zalegającego z płatnościami
QiX
3 -1zostanie uznany jako zalegający w płatnościachRoman Kozierkiewicz


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
zostanie uznany jako zalegający w płatnościach


Explanation:
Propozycja - lub wykazujący zaległości w płatnościach/rozliczeniach

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 728

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Hanna Burdon: Przepraszam, ale gramatycznie tak nie można. :) «wziąć kogoś, coś za kogoś, za coś lub za jakiegoś, za jakieś» http://sjp.pwn.pl/szukaj/uznany
2 hrs
  -> gramatykę może poprawić asker

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zostanie uznany za pozostającego w zwłoce z płatnościami


Explanation:
lub: uważany/traktowany będzie

Wojciech Wołoszyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 374
Grading comment
Dzięki:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
55 mins

agree  Polangmar: Też poprawnie po polsku, choć przydługawo.
10 hrs

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zostanie uznany za zalegającego z płatnościami


Explanation:
Może tak?

QiX
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon
1 hr
  -> Dziękuję.

agree  Polangmar: Perfekcyjnie po polsku, bez rażącego błędu gramatycznego.
9 hrs
  -> Dziękuję.