Copyright in

Polish translation: Prawa autorskie do

English term or phrase:Copyright in
Polish translation:Prawa autorskie do
Entered by: Maja Walczak

11:11 Oct 20, 2013
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Copyright in
Copyright in the Magazines considered as a collective work will be in xxx’s name,
owned solely and exclusively by xxx.


na prozie jest wiele propozycji, ale nie wiem, którą wybrać

prawa z czasopism? prawa wynikające z czasopism? czy jeszcze inaczej?

a następnie czy wystarczy napisać - należą tylko i wyłącznie do
nie wiem, jak wpleść in xxx's name
Maja Walczak
Poland
Prawa autorskie do
Explanation:
Prawa autorskie do

--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2013-10-20 13:06:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://glosbe.com/pl/en/prawa autorskie

including the copyright in computer programs = w tym prawa autorskie do programu komputerowego
Selected response from:

Serenadele
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Prawo autorskie do
yastee
4Prawa autorskie do
Serenadele


Discussion entries: 10





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
copyright in
Prawa autorskie do


Explanation:
Prawa autorskie do

--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2013-10-20 13:06:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://glosbe.com/pl/en/prawa autorskie

including the copyright in computer programs = w tym prawa autorskie do programu komputerowego

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
copyright in
Prawo autorskie do


Explanation:
chodzi o prawo autorskie do utworu zbiorowego (magazynu, podobnie jak do encyklopedii) - prawo w liczbie pojedynczej, a nie o zbiór takich praw, które można by oddzielnie sprzedawać.
Przynajmniej liczbą pojedynczą posługuje się ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

yastee
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 128