KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

worldwide guarantee

Polish translation: globalna gwarancja / gwarancja globalna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:worldwide guarantee
Polish translation:globalna gwarancja / gwarancja globalna

22:34 Nov 25, 2013
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2013-11-29 17:54:11 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: worldwide guarantee
z instrukcji obsługi urządzenia, proszę o zgrabną propozycję
bourriquet
Poland
globalna gwarancja / gwarancja globalna
Explanation:
Słyszy się o tym często w kontekście IT. Nie jestem pewna, na ile jest to "oficjalny" termin.

http://www.chip.pl/news/wydarzenia/prawo-i-polityka/2012/03/...
Selected response from:

Krystyna Cesarz
Spain
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3gwarancja światowaSerenadele
3gwarancja międzynarodowaxxxGeorge BuLah
3globalna gwarancja / gwarancja globalna
Krystyna Cesarz


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
globalna gwarancja / gwarancja globalna


Explanation:
Słyszy się o tym często w kontekście IT. Nie jestem pewna, na ile jest to "oficjalny" termin.

http://www.chip.pl/news/wydarzenia/prawo-i-polityka/2012/03/...

Krystyna Cesarz
Spain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gwarancja międzynarodowa


Explanation:
tak ująłbym to

--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2013-11-27 11:24:33 GMT)
--------------------------------------------------

np.:
http://www.dell.com/support/contents/pl/pl/hubsdt1/article/C...

xxxGeorge BuLah
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 205

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gwarancja światowa


Explanation:
gwarancja światowa

ew. światowa karta gwarancyjna

--------------------------------------------------
Note added at   11 min (2013-11-25 22:45:20 GMT)
--------------------------------------------------

gwarancja na całym świecie

--------------------------------------------------
Note added at 3 dni  7 godz. (2013-11-29 06:04:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://support.wdc.com/warranty/policy.asp?lang=en

Worldwide Warranty Policy and Limitation

http://www.support.philips.com/pageitems/master/countries/PL...

Gwarancja światowa Philips (Philips Worldwide Warranty) uprawnia Klienta do nieodpłatnej naprawy produktu Philips w jakimkolwiek kraju dysponującym siecią autoryzowanych punktów serwisowych

Reklamacje w ramach gwarancji światowej przyjmowane są po okazaniu przez klienta oryginału dowodu zakupu, na którym musi być podana data zakupu, pełna nazwa produktu (jeśli to mo żliwe z numerem seryjnym), nazwa i pieczęć sklepu oraz podpis sprzedawcy.

Gwarancja światowa nie obejmuje przestrajania sprzętu i innych modyfikacji niezbędnych do przystosowania produktu do standardów technicznych obowiązujących w danym kraju.
http://support.wdc.com/warranty/policy.asp?lang=pl

Regulamin światowej gwarancji i jej ograniczenia

Serenadele
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80