On or around the date

Polish translation: w dniu lub około dnia

English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: On or around the date
On or around the date of this Agreement, the Parties entered into an agreement for the provision of the Services
Zastanawiam się, jak to ująć najzgrabniej?
tadream
Polish translation:w dniu lub około dnia
Explanation:
P

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2018-03-18 11:36:58 GMT)
--------------------------------------------------

Dział A – Wstęp i ostrzeżenia - Orco Property Group
PDFOrco Property Group › documents
Jul 20, 2012 · Dopuszczenie do obrotu 7,848,073 akcji emitowanych w dniu lub około 28 września 2012 roku. Żadna osoba nie jest ani nie została upoważniona do podawania ...
Selected response from:

Dariusz Saczuk
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3w dniu lub około dnia
Dariusz Saczuk
2w dniu * lub/bądź w najbliższym terminie
geopiet


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
on or around the date
w dniu lub około dnia


Explanation:
P

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2018-03-18 11:36:58 GMT)
--------------------------------------------------

Dział A – Wstęp i ostrzeżenia - Orco Property Group
PDFOrco Property Group › documents
Jul 20, 2012 · Dopuszczenie do obrotu 7,848,073 akcji emitowanych w dniu lub około 28 września 2012 roku. Żadna osoba nie jest ani nie została upoważniona do podawania ...

Dariusz Saczuk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

12 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
on or around the date
w dniu * lub/bądź w najbliższym terminie


Explanation:
w dniu zawarcia/podpisania umowy, lub/bądź w najbliższym (uzgodnionym?) terminie ....

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 204