Presenting Partner

Polish translation: partner prezentujący

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Presenting Partner
Polish translation:partner prezentujący
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

21:26 Aug 3, 2018
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Law: Contract(s)
English term or phrase: Presenting Partner
"Presenting Partner" means a commercial partner that is granted the right to present the property, eg “The [ ] regatta presented by xxxx”;

Fragment umowy związanej z organizacją regat.

Inne tego typu przykłady to:
"Regatta presented by helly hansen/Rolex"
Ewa Czajkowska
Poland
partner prezentujący
Explanation:
SAMSUNG SPORT
Pięć miejsc czeka - relacja z konferencji prasowej
sławna osoba (na razie nie wiadomo kto), a pozostałe trzy wyłonione zostaną w konkursie, któremu patronuje firma Samsung, sponsor igrzysk i oficjalny partner prezentujący w Polsce sztafetę olimpijską z ramienia MKOl. - Bardzo niewiele osób dostępuje zaszczytu niesienia olimpijskiego znicza

http://sport.gwar.pl/szukaj/sport/samsung sport

ccccccc
Columbia – nowy Partner Prezentujący dla UTMB®

W 2016 roku firma Columbia stanie się Partnerem Prezentującym dla UTMB®. Ten nowy status sponsorski stanowi odzwierciedlenie tego, że Columbia oraz UTMB podzielają te same wartości i wspólną wizję przyszłości tego wydarzenia.

https://4outdoor.pl/2015/12/28/firma-columbia-sportswear-wzm...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1partner prezentujący
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2sponsor
geopiet


Discussion entries: 7





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
presenting partner
sponsor


Explanation:
Zostań sponsorem ŻGP Mrągowa - http://www.regaty.mragowo.pl/partnerzy-i-sponsorzy/zostan-sp...

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2018-08-03 22:03:03 GMT)
--------------------------------------------------

Sponsorem prezentującym wydarzenie od 1996 roku jest Rolex,

-

Rolex zostając sponsorem F1 realizuje swoją globalną strategię

-

Jak ogłosili organizatorzy zawodów, Rolex został ich oficjalnym sponsorem




geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 212

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
presenting partner
partner prezentujący


Explanation:
SAMSUNG SPORT
Pięć miejsc czeka - relacja z konferencji prasowej
sławna osoba (na razie nie wiadomo kto), a pozostałe trzy wyłonione zostaną w konkursie, któremu patronuje firma Samsung, sponsor igrzysk i oficjalny partner prezentujący w Polsce sztafetę olimpijską z ramienia MKOl. - Bardzo niewiele osób dostępuje zaszczytu niesienia olimpijskiego znicza

http://sport.gwar.pl/szukaj/sport/samsung sport

ccccccc
Columbia – nowy Partner Prezentujący dla UTMB®

W 2016 roku firma Columbia stanie się Partnerem Prezentującym dla UTMB®. Ten nowy status sponsorski stanowi odzwierciedlenie tego, że Columbia oraz UTMB podzielają te same wartości i wspólną wizję przyszłości tego wydarzenia.

https://4outdoor.pl/2015/12/28/firma-columbia-sportswear-wzm...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 900

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: Jezeli w oryginale jest "partner", to znaczy, że firma unika określenia "sponsor". Przypuszczalnie woli mieć partnera niż być sponsorowaną (moja własna próba wyjaśnienia)..
2 days 8 hrs
  -> Dziękuję Andrzeju. Bardzo logiczny wywód. Serdecznie pozdrawiam.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search