KudoZ home » English to Polish » Law: Contract(s)

Her Majesty's Principal Secretary of State

Polish translation: Sekretarz Stanu Jej Królewskiej Mości ds. Zagranicznych i Wspólnoty Brytyjskiej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Her Majesty's Principal Secretary of State
Polish translation:Sekretarz Stanu Jej Królewskiej Mości ds. Zagranicznych i Wspólnoty Brytyjskiej
Entered by: makawa

07:45 Oct 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Her Majesty's Principal Secretary of State
..for Foreign and Commonwealth Affairs

osoba ta po¶wiadczyła prawdziwo¶ć dokumentu w UK
makawa
(Główny) Sekretarz Stanu Jej Królewskiej Mości ds. Zagranicznych i Wspólnoty Brytyjskiej
Explanation:
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2004-10-11 07:48:18 GMT)
--------------------------------------------------

bylo tutaj:
http://www.proz.com/kudoz/184884
Główny) Sekretarz Stanu Jej Królewskiej Mości ds. Zagranicznych i Wspólnoty Brytyjskiej

Her Majesty`s Inspectorate - Inspektorat Jej Królewskiej Mości, kontroluje poczynania policji, koncentruje się na sprawdzaniu wydatkowania pieniędzy i realizacji wyznaczonych policji celów......


--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-18 08:19:12 (GMT)
--------------------------------------------------

Jacek ma oczywiście racje, że jako część nazwy powinno być \"...do Spraw...\"

http://www.kgp.gov.pl/archiw/porzad.html

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki wielkie - najgorzej było z tym "principal"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(Główny) Sekretarz Stanu Jej Królewskiej Mości (ds. Zagranicznych i Wspólnoty Brytyjskiej)
Marta28
4(Główny) Sekretarz Stanu Jej Królewskiej Mości ds. Zagranicznych i Wspólnoty Brytyjskiej
Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
her majesty's principal secretary of state
(Główny) Sekretarz Stanu Jej Królewskiej Mości ds. Zagranicznych i Wspólnoty Brytyjskiej


Explanation:
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2004-10-11 07:48:18 GMT)
--------------------------------------------------

bylo tutaj:
http://www.proz.com/kudoz/184884
Główny) Sekretarz Stanu Jej Królewskiej Mości ds. Zagranicznych i Wspólnoty Brytyjskiej

Her Majesty`s Inspectorate - Inspektorat Jej Królewskiej Mości, kontroluje poczynania policji, koncentruje się na sprawdzaniu wydatkowania pieniędzy i realizacji wyznaczonych policji celów......


--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-18 08:19:12 (GMT)
--------------------------------------------------

Jacek ma oczywiście racje, że jako część nazwy powinno być \"...do Spraw...\"

http://www.kgp.gov.pl/archiw/porzad.html



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 514
Grading comment
dzięki wielkie - najgorzej było z tym "principal"

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
her majesty's principal secretary of state
(Główny) Sekretarz Stanu Jej Królewskiej Mości (ds. Zagranicznych i Wspólnoty Brytyjskiej)


Explanation:
; )


Marta28
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish