help with the sentence

Polish translation: przekazanie sumt i opłat do XYZ .... w niektóryvh krajach

20:27 Apr 29, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: help with the sentence
ryzykuję może mi ktoś pomoże, bo jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę:)
... remittance of sums and fees to XYZ ... in some countries may be subject to withholding and similar taxes, ( szcególnie tu, jaki podatek ma zapłacic Reseller) therefore any sums and fees so due may be paid by Reseller net of any such tax due.

Przepraszam za natręctwo; )
Marta28
Polish translation:przekazanie sumt i opłat do XYZ .... w niektóryvh krajach
Explanation:
może podlegać opodatkowaniu u Ľródła lub podobnym podatkom, w zwi±zku z czym wszelkie sumy i oplaty tak (ale to Ty juz wiesz "jak") należne mog± być placone przez Resellera po pomniejszeniu ich o wszystkie należne podatki.

jedna z wersji

ten u zrodla - mozesz zastapic - potraceniami na poczet zobowiazan podatkowych.
Chyba nie handluja obligacjami?
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5podatek potr±cony
Magda Dziadosz
4przekazanie sumt i opłat do XYZ .... w niektóryvh krajach
bartek


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przekazanie sumt i opłat do XYZ .... w niektóryvh krajach


Explanation:
może podlegać opodatkowaniu u Ľródła lub podobnym podatkom, w zwi±zku z czym wszelkie sumy i oplaty tak (ale to Ty juz wiesz "jak") należne mog± być placone przez Resellera po pomniejszeniu ich o wszystkie należne podatki.

jedna z wersji

ten u zrodla - mozesz zastapic - potraceniami na poczet zobowiazan podatkowych.
Chyba nie handluja obligacjami?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993
Grading comment
dzięki

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
podatek potr±cony


Explanation:
witholding tax - podatek potr±cony
Jest to podatek od dochodu nałożony u Ľródła jego uzyskania.

krótko mówi±c Reseller przekaże sumę po potr±ceniu należnych podatków.

HTH
Magda
Ref. Międzynarodowy.Słownik Podatkowy, S. Lyons

Magda Dziadosz
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 119




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search