KudoZ home » English to Polish » Law (general)

the case is listed

Polish translation: lista (pilnych) spraw do rozpatrzenia


01:47 May 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: the case is listed
Most courts use an ‘Early Warning List System’, whereby the case is listed for a period of two weeks, during which time the trial should begin.
Czy w tym przypadku mozna uzyc slowa "wokanda"?
np....gdzie sprawa jest umieszczona na wokandzie przez okres dwóch tygodni, podczas których powinien rozpocząć się proces.
xxxEwa Frok
Polish translation:lista (pilnych) spraw do rozpatrzenia
Explanation:
Wokanda - owszem to 'case list', ale na wokandzie umieszczane są sprawy z wyznaczonym konkretnym terminem rozpoznania, ew. będące w toku rozpoznania. A tu - chodzi o listę spraw, co do których proes dopiero musi się rozpocząć.
Selected response from:

Mleczko
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wokandarobwoj
3lista (pilnych) spraw do rozpatrzenia
Mleczko


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wokanda


Explanation:
Słownik terminologi prawniczej podaje, że wokanda to: case-list

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll
22 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lista (pilnych) spraw do rozpatrzenia


Explanation:
Wokanda - owszem to 'case list', ale na wokandzie umieszczane są sprawy z wyznaczonym konkretnym terminem rozpoznania, ew. będące w toku rozpoznania. A tu - chodzi o listę spraw, co do których proes dopiero musi się rozpocząć.

Mleczko
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 73
Grading comment
dziekuje