KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Judgment entry

Polish translation: zatwierdzenie / uprawomocnienie wyroku


16:59 Jul 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / divorce papers
English term or phrase: Judgment entry
z wyroku rozwodowego. Czy moze byc sam wyrok, czy lepiej dac ogloszenie wyroku w sprawie...?
Miza
Polish translation:zatwierdzenie / uprawomocnienie wyroku
Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/912397

a konkretnie zarejestrowanie wyroku - ale w naszym prawie to nie istnieje. Od chwili rejestracji - wyrok jest prawomocny
http://www.lectlaw.com/def/j031.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje, rowniez za rozjasnienie w temacie rejestracji wyroku
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zatwierdzenie / uprawomocnienie wyroku
bartek
3rejestracja wyroku
cquest


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
judgment entry
rejestracja wyroku


Explanation:
official recording of the judgement

cquest
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 19

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
judgment entry
zatwierdzenie / uprawomocnienie wyroku


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/912397

a konkretnie zarejestrowanie wyroku - ale w naszym prawie to nie istnieje. Od chwili rejestracji - wyrok jest prawomocny
http://www.lectlaw.com/def/j031.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993
Grading comment
dziekuje, rowniez za rozjasnienie w temacie rejestracji wyroku