KudoZ home » English to Polish » Law (general)

the default of the Respondent was taken

Polish translation: odnotowano niestawiennictwo pozwanego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the default of the Respondent was taken
Polish translation:odnotowano niestawiennictwo pozwanego
Entered by: Agnieszka Zmuda

15:56 Dec 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / judgment for divorce
English term or phrase: the default of the Respondent was taken
Facet miał się stawić na rozprawie, ale tego nie zrobił. Wobec tego... ***the default of the Respondent was taken*** and said Petition for Dissolution of Marriage taken as confessed by the Respondent.

Pozwany został uznany winnym czy został skazany zaocznie, a może jeszcze coś innego? Zwariuję dzisiaj.
Agnieszka Zmuda
Poland
odnotowano niestawiennictwo pozwanego
Explanation:
po tej linii

wiesz, takie hybrydy (za klasykiem) 'wobec tego the default...' nie pomagają :(

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-12-15 16:09:59 GMT)
--------------------------------------------------

a za zeznania uznano to co napisał w Petition of Dissolutoin of Marriage (nie znam ustawodastwa, gdzie skazuje się kogoś w sprawach rozwodowych) - może zostać uznany winnym rozpadu związku małżeńskiego

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-12-15 16:10:46 GMT)
--------------------------------------------------

może nie to co "napisał", ale to co było w treści j.w.

HTH
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki wielkie :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2odnotowano niestawiennictwo pozwanegoMarek Daroszewski (MrMarDar)
4Z uwagi na niestawiennictwo pozwanego...
Mleczko


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
the default of the respondent was taken
odnotowano niestawiennictwo pozwanego


Explanation:
po tej linii

wiesz, takie hybrydy (za klasykiem) 'wobec tego the default...' nie pomagają :(

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-12-15 16:09:59 GMT)
--------------------------------------------------

a za zeznania uznano to co napisał w Petition of Dissolutoin of Marriage (nie znam ustawodastwa, gdzie skazuje się kogoś w sprawach rozwodowych) - może zostać uznany winnym rozpadu związku małżeńskiego

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-12-15 16:10:46 GMT)
--------------------------------------------------

może nie to co "napisał", ale to co było w treści j.w.

HTH

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 489
Grading comment
dzięki wielkie :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: wzieto pod uwage ... i uznano Petition of ... za zlozona/potwierdzona przez pozwanego
50 mins
  -> o właśnie - dzięki!

agree  Ewa Dacko
4 hrs
  -> dzięki

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the default of the respondent was taken
Z uwagi na niestawiennictwo pozwanego...


Explanation:
...niniejsze powództwo winno być traktowane jako uznane przez pozwanego.

Co otwiera drogę do wydania wyroku zaocznego (default judgement)


Mleczko
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 73