KudoZ home » English to Polish » Law (general)

sheltering

Polish translation: udzielanie schronienia


16:26 Dec 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law (general)
English term or phrase: sheltering
podaję szerszy kontekst
The supply of services to anyone registered or of a Company under establishment, business or a house of Greece or of abroad and of any natural and/or legal persons including the address and/or sheltering of offices or branches of these in Greece of elsewhere
xxxNiunia1
Polish translation:udzielanie schronienia
Explanation:
zdanie jest długie i zagmatwane, ale chyba chodzi o czasownik shelter = dawać schronienie / udzielać schronienia
Selected response from:

Józef Kwasniak
Grading comment
dziękuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3umieszczaj±ce/ lokuj±ce ..... w celu.....
Szymon Metkowski
3utrzymujac biuralegato
3udzielanie schronienia
Józef Kwasniak


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
udzielanie schronienia


Explanation:
zdanie jest długie i zagmatwane, ale chyba chodzi o czasownik shelter = dawać schronienie / udzielać schronienia

Józef Kwasniak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  legato: Nie wt ym kontekscie, choc rzeczywiscie trudno ten kontekst zrozumiec
2 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
utrzymujac biura


Explanation:
????

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 202

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
umieszczaj±ce/ lokuj±ce ..... w celu.....


Explanation:
Jak dla mnie brzmi to tak, jak by te firmy uciekały z biurami i zakładami do Grecji ze względu np. na podatki, albo możliwo¶ci większych machinacji przy zatrudnieniu.

Jeżeli dalsza, wzgl. wcze¶niejsza czę¶ć tekstu na to wskazuje trzeba to opisać. Jednym czasownikiem (wzgl. gerundivum) się nie da :)

Szymon Metkowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42