KudoZ home » English to Polish » Law (general)

proposal purpose

Polish translation: propozycja ofertowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:proposal purpose
Polish translation:propozycja ofertowa
Entered by: Roman Kozierkiewicz

11:50 Aug 5, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law (general) / general
English term or phrase: proposal purpose
Spotkałem się z dziwnym (dla mnie) zastosowaniem słowa purpose.

Jest to TYTUŁ DOKUMENTU.

kontekst:

PROPOSAL PURPOSE
ABC & DEF [company names]

PROPOSAL

This is a proposal by ABC, in association with DEF, for the implementation of a new Co-Branded service offer with ANOTHER COMPANY Ltd.

In the following pages we present in detail how the offer is structured, the contents available, the supporting team structure, as well as estimated results, among other information.

We believe that it is a strong proposal, that will benefit all parties involved. Nonetheless, we will work closely with ANOTHER COMPANY Ltd. to present the best offer to its customers.

Cały dokument wygląda na zwykłą propozycję współpracy - taki bardziej rozbudowany list intencyjny, z dokładfnym opisem proponowanego zakresu współpracy i strategii.
Rafal Korycinski
Poland
informacja ofertowa
Explanation:
Jedna z prapozycji

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-08-05 14:01:08 GMT)
--------------------------------------------------

Może być również "przedłożenie ofertowe" - choć raczej rzadko spotykany termin
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Dziękuję. Po googlowaniu, w takim kontekście, najbardziej pasuje mi takie sformułowanie (szczegółowa oferta współpracy, m.in. na stronie radia Zet)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cel oferty
Marquis
3informacja ofertowaRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cel oferty


Explanation:
lub też propozycji

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2006-08-05 12:34:23 GMT)
--------------------------------------------------

Panie Rafale, ja tłumaczyłem wiele takich bidding proposals dla wielu różnych firm i zawsze purpose był celem. Moze być również wytyczną, zamiarem (co w tym przypadku nei najlepiej brzmi), przeznaczeniem lub intencją. Sorry, I tried.....

Marquis
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37
Notes to answerer
Asker: Czy mogę prosić o klika słów uzasadnienia takiej propozycji?


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
informacja ofertowa


Explanation:
Jedna z prapozycji

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-08-05 14:01:08 GMT)
--------------------------------------------------

Może być również "przedłożenie ofertowe" - choć raczej rzadko spotykany termin

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 488
Grading comment
Dziękuję. Po googlowaniu, w takim kontekście, najbardziej pasuje mi takie sformułowanie (szczegółowa oferta współpracy, m.in. na stronie radia Zet)