KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Order

Polish translation: rozporządzenie


13:09 Oct 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Order
The Mental Heath (Northern Ireland) Order - czy jest to rozporządzeni, czy jednak ustawa?
Tomasz Kucmin
Polish translation:rozporządzenie
Explanation:
Zaproponowane przez Irlandię Północną Rozporządzenie królewskie (Order in Council) ...
www.eko.org.pl/lkp/prawo_html/konw_bernenska_ratyf_pl.html - 37k
www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0264.htm - 48k
Rozporządzenie „Edukacja w. Irlandii Północnej” (Education (Northern Ireland) Order, ...
www.socrates.org.pl/socrates2/attach/eurydice/fisze/anwair....
Selected response from:

cynamon
Poland
Grading comment
Dzięki za pomoc i wyjaśnienia
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozporządzeniecynamon
4rozporzadzenie z moca ustawy
Joanna Carroll


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
order
rozporzadzenie z moca ustawy


Explanation:
Z tego co udalo mie sie wyczytac wnioskuje, ze w Polsce nie ma odpowiednika. Order to akt normatywny (statutory instrument), ktory ma moc ustawy, ale nie wymaga zatwierdzenia przez parlament. Ale ekspertem prawnym bynajmniej nie jestem...


    Reference: http://encyklopedia.interia.pl/haslo?hid=100413
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Statutory_Instrument
Joanna Carroll
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 231

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
order
rozporządzenie


Explanation:
Zaproponowane przez Irlandię Północną Rozporządzenie królewskie (Order in Council) ...
www.eko.org.pl/lkp/prawo_html/konw_bernenska_ratyf_pl.html - 37k
www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0264.htm - 48k
Rozporządzenie „Edukacja w. Irlandii Północnej” (Education (Northern Ireland) Order, ...
www.socrates.org.pl/socrates2/attach/eurydice/fisze/anwair....


cynamon
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80
Grading comment
Dzięki za pomoc i wyjaśnienia