KudoZ home » English to Polish » Law (general)

licence was endorsed

Polish translation: w prawo jazdy wpisano trzy punkty karne


14:08 Nov 4, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: licence was endorsed
'your driving licence was endorsed with three penalty points'
julia hulim
Polish translation:w prawo jazdy wpisano trzy punkty karne
Explanation:
W tekście nie ma mowy za co, a "penalty points" to dokładnie punkty karne (w Kanadzie nazywaja to "demerit points")
Selected response from:

skisteeps
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4w prawo jazdy wpisano trzy punkty karne
skisteeps
3 +1otrzymuje trzy punkty karne za naruszenie przepisów ruchu drogowegoxxxdinekp
3do prawa jazdy wpisano naruszenie przepisówxxxAnnaGalway
3na prawie jazdy wpisano adnotację
ZenonStyczyrz
3przyznać punkty karne za wykroczenia drogowe
EnglishDirect


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przyznać punkty karne za wykroczenia drogowe


Explanation:
.

EnglishDirect
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 34

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
na prawie jazdy wpisano adnotację


Explanation:
Na pańskim / pani prawie jazdy wpisano adnotację o ...


Pani / pana prawo jazdy zawiera adnotację o...

ZenonStyczyrz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 112

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
do prawa jazdy wpisano naruszenie przepisów


Explanation:
propozycja

xxxAnnaGalway
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
otrzymuje trzy punkty karne za naruszenie przepisów ruchu drogowego


Explanation:
Według rozporządzenia MSWia z 20 grudnia 2002 w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchju drogowego "kierowca otrzymuje" punkty.


    Reference: http://www.prawojazdy.com.pl/files/kodeks/punkty_karne.swf
xxxdinekp
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
10 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w prawo jazdy wpisano trzy punkty karne


Explanation:
W tekście nie ma mowy za co, a "penalty points" to dokładnie punkty karne (w Kanadzie nazywaja to "demerit points")

skisteeps
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 108