KudoZ home » English to Polish » Law (general)

the record may be closed

Polish translation: akta sprawy/sprawa może zostać zamknięta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the record may be closed
Polish translation:akta sprawy/sprawa może zostać zamknięta
Entered by: Dariusz Saczuk

02:09 Jan 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: the record may be closed
Kontekst:
Jeszcze dwa zwroty z jednego zdania, które mi cały czas zgrzyta w tłumaczeniu:

"If the deposition was not taken, the record may be closed and a decision rendered".
Dariusz Saczuk
United States
akta sprawy/sprawa może zostać zamknięta
Explanation:
w zależności od szerszego kontekstu
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2akta sprawy/sprawa może zostać zamknięta
Adam Lankamer
3oswiadczenie moze zostac umorzone, zablokowane, wycofane?
Edyta Sawin


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oswiadczenie moze zostac umorzone, zablokowane, wycofane?


Explanation:
oswiadczenie moze zostac odwolane, zamkniete?


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-14 03:39:04 GMT)
--------------------------------------------------

oswiadczenie/zeznanie moze zostac annulowane:)

Edyta Sawin
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 66

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
akta sprawy/sprawa może zostać zamknięta


Explanation:
w zależności od szerszego kontekstu

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2253
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sylwia Dziuba
2 hrs

agree  legato
11 hrs