KudoZ home » English to Polish » Law (general)

local solicitor

Polish translation: miejscowy prawnik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:local solicitor
Polish translation:miejscowy prawnik
Entered by: literary

16:35 Mar 7, 2008
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Law (general)
English term or phrase: local solicitor
W Anglii, w wiejskim hrabstwie.
Jego klientem jest zamożny człowiek, dla którego sporządza on umowy kupna-sprzedaży (ziemi, budynków).
Czytałem trochę w angielskiej Wikipedii: raczej nie notariusz. I nie sądzę, by pracował tylko dla jednej osoby.
literary
miejscowy prawnik
Explanation:
Najbardziej zbliżona (choć nie identyczna) funkcja to radca prawny, ale w takim kontekście "prawnik" powinien wystarczyć.
Selected response from:

inmb
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3miejscowy prawnik
inmb
3lokalny notariusz
asia20002


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
miejscowy prawnik


Explanation:
Najbardziej zbliżona (choć nie identyczna) funkcja to radca prawny, ale w takim kontekście "prawnik" powinien wystarczyć.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 586
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
5 hrs
  -> dzięki!

agree  Polangmar
10 hrs
  -> dzięki!

agree  Bubz
14 hrs
  -> dzięki!

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lokalny notariusz


Explanation:
z tego co wywnioskowałam z kilku stron w googlu

Example sentence(s):
  • Aczkolwiek dokumenty te muszą być zatwierdzone przez lokalnego notariusza lub prawnika

    Reference: http://www.coddan-company-uk-formation.co.uk/index-3.html
asia20002
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32