KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Schedule of Conditions

Polish translation: lista/wykaz stanu (lokalu)


21:39 Apr 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Housing
English term or phrase: Schedule of Conditions
podobnie jak w nastepujacym kontekscie

http://www.southwark.gov.uk/Uploads/FILE_6713.pdf
Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Polish translation:lista/wykaz stanu (lokalu)
Explanation:
tu przecież chodzi o stan wynajmowanego mieszkania, a nie o warunki umowy; zapisujemy, co w nim nie gra, aby w przypadku uszkodzeń było jasne, kto jest winny
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lista/wykaz stanu (lokalu)
Tomasz Poplawski
4wykaz warunków
EwciaHo


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
schedule of conditions
lista/wykaz stanu (lokalu)


Explanation:
tu przecież chodzi o stan wynajmowanego mieszkania, a nie o warunki umowy; zapisujemy, co w nim nie gra, aby w przypadku uszkodzeń było jasne, kto jest winny

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 410
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: prawdopodobnie "protokół zdawczo-odbiorczy" lub "protokół przekazania lokalu"
7 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schedule of conditions
wykaz warunków


Explanation:
w podanym linku można znaleźć zwyczajną listę (wypunktowanie) warunków do spełnienia - więc może tak po prostu?
PDF] INSTRUKCJA GŁÓWNEGO LEKARZA WETERYNARII Nr GIWorg010-1/2003 z dnia ...Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
przekazując wykaz warunków weterynaryjnych wymaganych w państwie, na rynek. którego przeznaczony jest produkt wytwarzany przez zakład starający się o wpis ...


--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-04-09 05:08:23 GMT)
--------------------------------------------------

ok, mam wrażenie, że tłumaczymy różne terminy - pierwszej odp udzieliłam zgodnie z sugestią Osoby Pytającej na podstawie linku podanego najpierw (tam naprawdę jest podany wykaz warunków - jak należy się obchodzić ze zwierzętami, a nic o stanie lokalu) - cytat został dodany później i umieszcza to słowo w zupełnie innym kontekście. Zgadzam się, że w przypadku tej notki moje tłumaczenie nie ma sensu :) natomiast jest IMHO ok co do linku wyjściowego Pozdrawiam!

EwciaHo
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Przepraszam za zamieszanie...