KudoZ home » English to Polish » Law (general)

deadline price

Polish translation: cena (obowiązująca) dla zamówień/dostaw zrealizowanych w terminie


08:08 Jul 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: deadline price
If a deadline price is not specified on the face hereof this order is not to be fulfilled at a higher price than last quoted to the Company without the Company’s consent.
Django
Poland
Polish translation:cena (obowiązująca) dla zamówień/dostaw zrealizowanych w terminie
Explanation:
chyba o to chodzi

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-07-03 08:13:36 GMT)
--------------------------------------------------

jakby przeciwieństwo "after deadline price" http://tinyurl.com/5d52w9

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-07-03 18:51:04 GMT)
--------------------------------------------------

w odpowiedzi na komentarz do drugiej odpowiedzi, należy stwierdzić, że moje kontekty nie dotyczą "deadline date", tylko "after deadline price" (co zresztą widać w googlach)
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cena (obowiązująca) dla zamówień/dostaw zrealizowanych w terminie
Adam Lankamer
3 +1cena ostateczna
clairee


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cena ostateczna


Explanation:
w sensie > cena "nieprzekraczalna"
IMHO na to wskazuje kontekst.

deadline > również > nieprzekraczalna granica

wydaje mi się, że trop Adama nie jest do końca właściwy, ze względu na fakt, iż wskazane przez niego konteksty dotyczą zasadniczo "deadline date", a tu wyraźnie chodzi o ustalenie ceny...

clairee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Izydor --: może też 'maksymalna'
1 day23 hrs
  -> agree ;-)) brałam pod uwagę, teraz biorę tym bardziej ;-)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cena (obowiązująca) dla zamówień/dostaw zrealizowanych w terminie


Explanation:
chyba o to chodzi

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-07-03 08:13:36 GMT)
--------------------------------------------------

jakby przeciwieństwo "after deadline price" http://tinyurl.com/5d52w9

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-07-03 18:51:04 GMT)
--------------------------------------------------

w odpowiedzi na komentarz do drugiej odpowiedzi, należy stwierdzić, że moje kontekty nie dotyczą "deadline date", tylko "after deadline price" (co zresztą widać w googlach)

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2253

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  clairee: no tak, ale w googlach mowa jest o "deadline date" a wtedy "after deadline price" nabiera nieco innego sensu. jednak o komentarz nawet chciałam Cię poprosić, zanim go zauważyłam ;-) jak widzisz, mam wątpliwości... pozdrawiam :-)
12 hrs
  -> ok, tylko że tak naprawdę znamy jedno zdanie z tekstu askera, nie wiemy, co jest przed i co jest po; czyli w jakim kontekście jest deadline