KudoZ home » English to Polish » Law (general)

EMPLOYMENT DISCRIMINATION SERVICE

Polish translation: usługi/świadczenia dla ofiar dyskryminacji w sferze zatrudnienia


19:56 Nov 7, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: EMPLOYMENT DISCRIMINATION SERVICE
PROSZĘ O POMOC
i2ge
Polish translation:usługi/świadczenia dla ofiar dyskryminacji w sferze zatrudnienia
Explanation:
prop:) w sferze = w dziedzinie
Selected response from:

Luiza Jude
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3usługi/świadczenia dla ofiar dyskryminacji w sferze zatrudnieniaLuiza Jude
3urząd (do spraw przeciwdziałania) dyskryminacji w/przy zatrudnianiuIwona2502


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
employment discrimination service
urząd (do spraw przeciwdziałania) dyskryminacji w/przy zatrudnianiu


Explanation:
Propozycja

Ustawy o Równouprawnieniu w Zatrudnianiu z lat 1998 i 2004
zabraniają z dziewięciu powodów pośredniej i bezpośredniej
dyskryminacji w zatrudnianiu. Te powody to płeć, status
matrymonialny, status rodzinny, orientacja seksualna, religia,
wiek, niepełnosprawność, rasa, przynależność do wspólnoty
koczowniczej.

Example sentence(s):
  • http://www.google.pl/search?hl=pl&q=dyskryminacja+przy+zatrudnianiu&btnG=Szukaj&lr=
  • http://74.125.39.104/search?q=cache:ict-DatgEj0J:www.emigrantadvice.ie/PL%2520Rozolzial%252012%2520-%2520Razism%2520i%2520Dyskryminacja.pdf+urz%C4%85d+dyskryminacji+przy+zatrudnianiu&hl=pl&ct=clnk&cd=1&gl=pl

    Reference: http://jobsearchtech.about.com/od/laborlaws/l/aa060302.htm
Iwona2502
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
employment discrimination service
usługi/świadczenia dla ofiar dyskryminacji w sferze zatrudnienia


Explanation:
prop:) w sferze = w dziedzinie

Luiza Jude
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74