KudoZ home » English to Polish » Law (general)

district

Polish translation: okręg / okręgowy (US)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:district
Polish translation:okręg / okręgowy (US)
Entered by: Iza Szczypka

18:13 Nov 27, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / judiciary
English term or phrase: district
Na orzeczeniu rozwodowym jest tak:
IN THE DISTRICT COURT
OF MONTGOMERY COUNTY, TEXAS
JUDICIAL DISTRICT

District court to s. rejonowy, prawda?
A tu http://www.proz.com/kudoz/english_to_polish/law_patents/5145... widzę judicial district jako okręg sądowy.
Ciut dziwnie dawać dwa różne tłumaczenia district w obrębie 10 słów tekstu... :-(
Trzeba, czy jest jakieś sensowne wyjście?
TIA
Iza Szczypka
Spain
Sąd Okręgowy w... /Okręg Sądowy
Explanation:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Roe_v._Wade
To nie najlepszy link, ale zawsze...
Selected response from:

Natalia Kaluza
United States
Grading comment
Proszę bardzo, 4 KudoZiki dla Ciebie, Natalio. Chociaż najbardziej przekonujący był link od Geopiet, ale wyszło na Twoje. Dzięki śliczne. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Sąd Okręgowy w Montgomery w Stanie Teksas/Okręg Sądowy Stanu TeksasNatalia Kaluza
4Sąd Okręgowy w... /Okręg SądowyNatalia Kaluza
Summary of reference entries provided
Sąd
geopiet

Discussion entries: 8





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sąd Okręgowy w... /Okręg Sądowy


Explanation:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Roe_v._Wade
To nie najlepszy link, ale zawsze...

Natalia Kaluza
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Proszę bardzo, 4 KudoZiki dla Ciebie, Natalio. Chociaż najbardziej przekonujący był link od Geopiet, ale wyszło na Twoje. Dzięki śliczne. :)

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sąd Okręgowy w Montgomery w Stanie Teksas/Okręg Sądowy Stanu Teksas


Explanation:
Ewentualnie sąd Rejonowy Okręgu Montgomery w Stanie Teksas, ale wolę pierwszą wersję

Natalia Kaluza
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8




Reference comments


17 mins peer agreement (net): +1
Reference: Sąd

Reference information:
IN THE DISTRICT COURT OF MONTGOMERY COUNTY,
TEXAS JUDICIAL DISTRICT

Sąd okręgowy stanu Texas w hrabstwie Montgomery

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-27 20:10:58 GMT)
--------------------------------------------------

To jest sąd stanowy, a nie federalny, jak powyżej sugerowano.
Zobacz http://www.courts.state.tx.us/


    Reference: http://www.courts.state.tx.us/courts/pdf/sdc2007.pdf
geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 508
Note to reference poster
Asker: Znaczy, ten judicial district całkiem zgubić?

Asker: O, jaki fajny link - dzięki. :) Co stan, to obyczaj, żeby ich..


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  pocominick: zgadzam sie
5 hrs