KudoZ home » English to Polish » Law (general)

main notifier

Polish translation: główny powiadamiający


09:43 Feb 24, 2009
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / European Union
English term or phrase: main notifier
In a letter regarding an efficacy opinion for a plant protection product:
"Company X has generated a complete Annex II dossier for product Y, that addresses all data protection claims of the main notifier"
Aleksandra Wysocka
United Kingdom
Polish translation:główny powiadamiający
Explanation:
tak
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziekuje za pomoc :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1osoba zgłaszająca
Remigiusz Drewniak KONTYNENT
4główny powiadamiającyMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
główny powiadamiający


Explanation:
tak

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 489
Grading comment
Dziekuje za pomoc :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
osoba zgłaszająca


Explanation:
Lepiej byłoby wiedzieć kto i co zgłasza - firma zgłasza środek ochrony roślin do administracji/innej firmy i przy okazji informuje że dla produktu X firma Y opracowała dokumentację zawierającą klauzule ochrony danych? czy chodzi o dane osobowe?

Remigiusz Drewniak KONTYNENT
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Po konsultacji z klientem okazało się, że chodziło o osobę powiadamiającą aplikanta o uchybeniach w dokumentacji.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darotob: glowna osoba zglaszajaca. Moga byc wiecej niz jedna, ale zawsze jest pierwsz - glowna.
2 hrs