KudoZ home » English to Polish » Law (general)

deletion of registers

Polish translation: wpisy dotyczące panów X i Y zostały usunięte


18:40 Dec 27, 2010
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Register
English term or phrase: deletion of registers
Jest to tłumaczenie z języka arabskiego na język angielski..... a teraz na polski..
Wydane przez: MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH
DYREKTORAT GENERALNY DS. OSOBOWYCH

Context: "Ministry of Interior and Municipalities, Directorate General of Civil Status
Subject: Deletion of the register of Mr X and Mr Y

After verification of the main register of the town CCC, in the Directorate General of Civil Status affiliated to the Ministry of Interior and Municipalities, appears the deletion of the registers of Mr X, and Mr. Y born on..., pursuant to the presidential decree No.... in order to allow them to acquire Polish citizenship."

Ja napisałam że "następuje skreślenie z rejestru" ale nie jestem pewna czy nie skreślenie rejestrów X i Y ... i jakiego rejestru?? czy z jakiego rejestru czy listy??
bolkowska
Poland
Polish translation:wpisy dotyczące panów X i Y zostały usunięte
Explanation:
Tak bym proponował.
Rozumiem, że otrzymanie polskiego obywatelstwa wymagało zrzeczenia się dotychczasowego obywatelstwa, a przynajmniej wyrejestrowania z listy mieszkańców miasta CCC.
Ewentualnie można zapytać w ambasadzie tego kraju, jak należy rozumieć.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3wpisy dotyczące panów X i Y zostały usunięte
Andrzej Mierzejewski
3usunięcie rejestrówPolangmar


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
usunięcie rejestrów


Explanation:
Przetłumaczyłbym to dosłownie - raczej nie ma szansy dojść, o jakie rejestry chodzi (pomóc mógłby chyba tylko zleceniodawca).

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3739
Notes to answerer
Asker: ok dzięki...


18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wpisy dotyczące panów X i Y zostały usunięte


Explanation:
Tak bym proponował.
Rozumiem, że otrzymanie polskiego obywatelstwa wymagało zrzeczenia się dotychczasowego obywatelstwa, a przynajmniej wyrejestrowania z listy mieszkańców miasta CCC.
Ewentualnie można zapytać w ambasadzie tego kraju, jak należy rozumieć.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 112