KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Foreign Marriage Act

Polish translation: Ustawa o zawieraniu małżeństw poza granicami kraju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Foreign Marriage Act
Polish translation:Ustawa o zawieraniu małżeństw poza granicami kraju
Entered by: druuna

11:34 Dec 31, 2010
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / nazwa ustawy
English term or phrase: Foreign Marriage Act
.... i oto wyjaśnienie co to jest:
An Act to make provision relating to marriages of citizens of India outside India.
oraz
A marriage between parties one of whom at least is a citizen of India may be solemnized under this Act by or before a Marriage Officer in a foreign country, if ......

Ustawa o Małżeństwach Mieszanych?
druuna
Ustawa o zawieraniu małżeństw poza granicami kraju
Explanation:
Jak wynika z opisu wcale nie musi chodzić o małżeństwa mieszane, na podstawie tej ustawy małżeństwo za granicą może zawrzeć dwoje obywateli Indii.

Po polsku nazwy ustaw piszemy małą literą.
Selected response from:

Karol Kawczyński
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Ustawa o zawieraniu małżeństw poza granicami kraju
Karol Kawczyński
4 -1Ustawa o zawieraniu związków małżeńskich z cudzoziemcami
Malgorzata Augustyn


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
foreign marriage act
Ustawa o zawieraniu związków małżeńskich z cudzoziemcami


Explanation:
Ewentualnie taka propozycja

Malgorzata Augustyn
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Karol Kawczyński: Patrz wyjaśnienie do mojej odpowiedzi
16 mins

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
foreign marriage act
Ustawa o zawieraniu małżeństw poza granicami kraju


Explanation:
Jak wynika z opisu wcale nie musi chodzić o małżeństwa mieszane, na podstawie tej ustawy małżeństwo za granicą może zawrzeć dwoje obywateli Indii.

Po polsku nazwy ustaw piszemy małą literą.

Karol Kawczyński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 554
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Czyli: ustawa o zawieraniu małżeństw poza granicami kraju :-)
1 day 10 hrs
  -> Dziękuję :)