KudoZ home » English to Polish » Law (general)

in the proposed action

Polish translation: w proponowanej sprawie


22:57 Feb 28, 2012
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / statement of the claimant/witness
English term or phrase: in the proposed action
IN THE PROPOSED ACTION
between
Mr XYZ Claimant
and
??? Ltd Defendant

Claim no:
1st statement of Mr XYZ
Filed on behalf of the claimant
Dated this:

STATEMENT OF THE CLAIMANT

I, Mr XYZ of ... will state:

Dotyczy okoliczności wypadku przy pracy.
laskova
Poland
Polish translation:w proponowanej sprawie
Explanation:
Bo to wczesny etap, rozważanie możliwości wystąpienia z roszczeniem, jeszcze przed skierowaniem sprawy do sądu, co?
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4w sprawiePolangmar
3w proponowanej sprawie
Hanna Burdon


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w sprawie


Explanation:
Proponuję takie niedosłowne tłumaczenie, bo:
1. dalej jest "powód" i "pozwany", więc wiadomo, że ta sprawa jest wynikiem pozwu
2. dosłowne tłumaczenie "action" jako "pozew" byłoby kłopotliwe, bo pozew nie może być między kimś a kimś.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3739

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
w proponowanej sprawie


Explanation:
Bo to wczesny etap, rozważanie możliwości wystąpienia z roszczeniem, jeszcze przed skierowaniem sprawy do sądu, co?

Hanna Burdon
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Dziękuję.
Notes to answerer
Asker: Są trzy oświadczenia powoda, na pierwszym i drugim pojawia się IN THE PROPOSED ACTION, a na trzecim IN THE BIRMINGHAM COUNTY CORT. Pierwsze oświadczenie dotyczy okoliczności i następstw wypadku przy pracy.