KudoZ home » English to Polish » Law (general)

notarial authentication certificate

Polish translation: poświadczenie notarialne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:notarial authentication certificate
Polish translation:poświadczenie notarialne
Entered by: mike23

17:00 Nov 23, 2013
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: notarial authentication certificate
jak można to zgrabnie przetłumaczyć? notarialne potwierdzenie autentyczności czy może notarialne zaświadczenie o autentyczności?
sylwiagrzesiak
Poland
poświadczenie notarialne
Explanation:
Poświadczenie notarialne (podpisu / dokumentu). Tak się to nazywa, przynajmniej w kancelariach, w których bywam. Mówi się tez o "poświadczeniu podpisu/dokumentu przez notariusza"
Selected response from:

mike23
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2poświadczenie notarialnemike23
4 +1notarialne poświadczenie autentycznościPolangmar


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
notarialne poświadczenie autentyczności


Explanation:
Tak chyba najlepiej - mamy nawiązanie do słowa "świadectwo" (certificate) - ale "notarialne potwierdzenie autentyczności" też może być.

notarialne poświadczenie...
http://tinyurl.com/paxnnwj

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3739

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ryszard Rybicki
11 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
poświadczenie notarialne


Explanation:
Poświadczenie notarialne (podpisu / dokumentu). Tak się to nazywa, przynajmniej w kancelariach, w których bywam. Mówi się tez o "poświadczeniu podpisu/dokumentu przez notariusza"

mike23
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1489
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxGeorge BuLah: jasne, że tak; notariusze sporządzają m. in. poświadczenia, a ze zrębu wynika, co poświadczają
17 hrs
  -> Dzięki

agree  Serenadele: ja sobie poczekałam na specjalistę, wcześniej nie miałam śmiałości się wychylać z moim agree :)
2 days6 hrs
  -> Dzięki. Jest coraz sympatyczniej w ten śnieżny dzień :)