KudoZ home » English to Polish » Law (general)

support

Polish translation: stanowi potwierdzenie

10:54 Dec 20, 2016
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: support
The Company is obliged to keep all timesheet records which support the remuneration of the Company under this Agreement

Czy możecie mi pomóc ze słowem support - nie mam pomysłu jak zgrabnie przetłumaczyć słowo w tym kontekście, nie "przekraczając" jego znaczenia, wpadłam tylko na stanowi podstawę, ale wydaje mi się, że to za dużo powiedziane w tym kontekście.
PJ999
Poland
Polish translation:stanowi potwierdzenie
Explanation:
...które stanowią potwierdzenie wynagrodzenia...

propozycja
Selected response from:

Michal Czarniecki
Poland
Grading comment
Thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1stanowi potwierdzenie
Michal Czarniecki
3stanowi podstawę
mike23


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stanowi potwierdzenie


Explanation:
...które stanowią potwierdzenie wynagrodzenia...

propozycja

Michal Czarniecki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: Serdecznie pozdrawiam.
2 hrs
  -> thx!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stanowi podstawę


Explanation:
Karta ewidencji czasu pracy stanowi podstawę naliczenia/(prawidłowego) obliczenia wynagrodzenia

https://www.google.pl/#q=Karta ewidencji czasu pracy "stanow...

mike23
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1572