KudoZ home » English to Polish » Law (general)

missed payments

Polish translation: nieuiszczone płatności

08:40 Feb 13, 2018
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: missed payments
Pismo z Child Maintenance Service

Please be aware that we can only pay child maintenance to you that Mr pays to us. If any payments you are owed are missed we can take action to try and recover any missed payments.

We can take enforcemnet action to recover missed payments.

Mam jakiś problem ze zgrabnym oddaniem tego :(
makawa
Polish translation:nieuiszczone płatności
Explanation:
Propozycja.

Można jeszcze dodać „w terminie”
Selected response from:

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3nieuiszczone płatności
Gosia Glowacka MA MCIL
4 +2niezrealizowane płatności
Roman Kozierkiewicz
3brakujące wpłaty
Robert Foltyn


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
nieuiszczone płatności


Explanation:
Propozycja.

Można jeszcze dodać „w terminie”

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: Ładnie
21 mins
  -> Dziękuję.

agree  magdadh
12 hrs
  -> Dziękuję.

agree  petrolhead
1 day 2 hrs
  -> Dziękuję.

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
niezrealizowane płatności


Explanation:
Opóźnione oraz niezrealizowane płatności - Tłumaczenie na francuski ...



context.reverso.net/tłumaczenie/polski.../Opóźnione+oraz+niezrealizowane+płatności



Tłumaczenia w kontekście hasła "Opóźnione oraz niezrealizowane płatności" z polskiego na francuski od Reverso Context: Opóźnione oraz niezrealizowane płatności zagrażają zarówno interesom firm, jak i konsumentów.

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 496

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  magdadh
12 hrs
  -> Dziękuję

agree  petrolhead
1 day 1 hr
  -> Dziękuję

57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
brakujące wpłaty


Explanation:
Nie jest to kwestia zasadnicza, ale sąd dla którego pracuję w sprawach alimentacyjnych zawsze używa słowa "wpłaty". Np. dłużniczka nie otrzymuje żadnych wpłat z tytułu należnych jej alimentów... Dłużnik dokonał ostatniej wpłaty...

Stąd moja propozycja.
1st sentence:
Jeżeli nie otrzymamy należnej Pani wpłaty, możemy...

2nd sentence
... możemy podjąć działania celem wyegzekwowania brakujących wpłat dłużnika.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-02-13 09:40:52 GMT)
--------------------------------------------------

Ooops
W przykładzie miało być oczywiście *wierzycielka* nie otrzymuje żadnych wpłat z tytułu...

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 200