expected payments plan

Polish translation: harmonogram płatności/wypłat

English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: expected payments plan
Your Expected Payments Plan tell syou the dates on which we expect to collect your child maintenance arrears payments and the amounts yoiu shoudl receive.
makawa
Polish translation:harmonogram płatności/wypłat
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2harmonogram płatności/wypłat
Gosia Glowacka MA MCIL
3 +1harmonogram przewidywanych świadczeń alimentacyjnych
Artur Ciszek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
harmonogram płatności/wypłat


Explanation:
Propozycja

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Foltyn
1 hr
  -> Dziękuję.

agree  magdadh
9 hrs
  -> Dziękuję.

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
harmonogram przewidywanych świadczeń alimentacyjnych


Explanation:
propozycja
Chodzi o alimenty. Rodzic płacący otrzymuje z CMS (Child Maintenace Services) tzw. ‘’Payment Plan’’ informujący o wysokości i terminach płatności świadczeń alimentacyjnych. Rodzic otrzymujący otrzymuje tzw ‘’Expected Payment Plan’’ informujący o wysokości przyznanych alimentów i kiedy można się ich spodziewać.


Artur Ciszek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Foltyn: Myślę, że "przewidywane" można pominąć. Każdy harmonogram dotyczący przyszłości jest "przewidywaniem".
1 hr
  -> "przewidywane" lub inne zbliżone określenie jest konieczne ze względu na to, że CMS wysyła dwa harmonogramy: jeden do rodzica zobowiązanego do płacenia alimentów (payment plan", a drugi do rodzica, któremu przyznano alimenty (tzw "expected payments plan")