paying parent

Polish translation: rodzic zobowiązany do płacenia świadczenia alimentacyjnego

English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: paying parent
Name of paying parent we are collecting payments from:

The paying parent can pay arrears weekly or monthly.

Wszytsko wokół child maintenance service
makawa
Polish translation:rodzic zobowiązany do płacenia świadczenia alimentacyjnego
Explanation:
paying parent = rodzic zobowiązany do płacenia świadczenia alimentacyjnego
receiving parent = rodzic z przyznanym świadczeniem alimentacyjnym
Selected response from:

Artur Ciszek
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3rodzic zobowiązany do płacenia świadczenia alimentacyjnego
Artur Ciszek
3dłużnik alimentacyjny
Robert Foltyn


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
rodzic zobowiązany do płacenia świadczenia alimentacyjnego


Explanation:
paying parent = rodzic zobowiązany do płacenia świadczenia alimentacyjnego
receiving parent = rodzic z przyznanym świadczeniem alimentacyjnym

Artur Ciszek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
38 mins

agree  magdadh
9 hrs

agree  Roman Kozierkiewicz
22 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dłużnik alimentacyjny


Explanation:
"Dłużnik" nie oznacza tu, że osoba ta zalega z płatnościami. W dokumentach sądowych są dwie strony: wierzyciel i dłużnik.


Wierzyciel alimentacyjny to osoba, na której rzecz zostały zasądzone alimenty np. syn, córka, żona. Dłużnik alimentacyjny to przeciwnik wierzyciela alimentacyjnego czyli osoba, która na mocy orzeczenia sądowego zobowiązana jest do płacenia alimentów np. mąż, ojciec.<i/>
https://www.i-kancelaria.pl/artykuly/kim-jest-dluznik-alimen...

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 200