KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Smith v Smith

Polish translation: Smith przeciwko Smithowi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Smith v Smith
Polish translation:Smith przeciwko Smithowi
Entered by: robwoj

20:14 Mar 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Smith v Smith
Zdaje sie, ze po angielsku 'v' czyta sie jako 'against'. A jak zapisywane jest to w polskim prawie?
Aleksandra Mentel
Smith przeciwko Smithowi
Explanation:
v znaczy versus a więc przeciw, przeciwko, lub kontra
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
DZiekuje!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8Smith przeciwko Smithowirobwoj
4 +2smith kontra smith
Pawel Czernecki


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
smith v smith
smith kontra smith


Explanation:
Nazwiązując do sprawy Matthews kontra Wielka Brytania Sąd w Strasburgu zasygnalizował, iż zapewni jurysdykcję nad aktami wchodzącymi w sferę działalności Wspólnot Europejskich ...
http://www.europa.edu.pl/challenge/topics/prawo/2000/11/03/1...

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka
15 mins

agree  leff
1 hr

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
Smith przeciwko Smithowi


Explanation:
v znaczy versus a więc przeciw, przeciwko, lub kontra

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104
Grading comment
DZiekuje!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki
22 mins

agree  bartek: Aha, i w sądzie jest przeciwko
23 mins

agree  mdarron
25 mins

agree  leff
1 hr

agree  Agnieszka Hayward: przeciwko
1 hr

agree  kterelak
10 hrs

agree  Misiaczek
12 hrs

agree  PanPeter: przy czym w sadach kanadyjskich stosuje sie skrot vs, np. Regina vs. Smith
19 hrs