KudoZ home » English to Polish » Law (general)

intercalibration

Polish translation: wzajemne przystosowanie / dostosowanie


19:57 Mar 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law (general) / UE
English term or phrase: intercalibration
interkalibracja? międzywzorcowanie? ;-) Kontekst na życzenie, ale nic z niego bynajmniej nie wynika... (nadal wytyczne horyzontalne do Wodnej Dyrektywy Euroidiotów)
Rafal Piotrowski
Poland
Polish translation:wzajemne przystosowanie / dostosowanie
Explanation:
Pokaż kawałek kontekstu. Jeśli to coś technicznego to może być coś od kalibrowania, rzeczywiście :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 2 mins (2004-03-11 22:00:12 GMT)
--------------------------------------------------

No to masz interkalibrację

Informacje o procesie interkalibracji w myśl Ramowej Dyrektywy Wodnej UE
http://www.mkoo.pl/index.php?mid=8&gid=6
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 za wygrzebanie linku. You're great. Nie dodam do glosariusza, bo na tej stronie piszą o "Pilotowych (zamiast pilotazowych)zlewniach". Horrendum, ale na Politechnice Krakowskiej zrozumieją (przy okazji: stawka nieszczególna). Thx 4 the contribution
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wzajemne przystosowanie / dostosowanie
bartek
3współdopasowanie
ArturSz


Discussion entries: 2





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
współdopasowanie


Explanation:
a co :)

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2004-03-11 20:26:36 GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie współdostrojenie


    Reference: http://ioc.unesco.org/oceanteacher/resourcekit/Module2/QC/in...
    Reference: http://cimss.ssec.wisc.edu/goes/intercal/
ArturSz
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wzajemne przystosowanie / dostosowanie


Explanation:
Pokaż kawałek kontekstu. Jeśli to coś technicznego to może być coś od kalibrowania, rzeczywiście :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 2 mins (2004-03-11 22:00:12 GMT)
--------------------------------------------------

No to masz interkalibrację

Informacje o procesie interkalibracji w myśl Ramowej Dyrektywy Wodnej UE
http://www.mkoo.pl/index.php?mid=8&gid=6


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993
Grading comment
4 za wygrzebanie linku. You're great. Nie dodam do glosariusza, bo na tej stronie piszą o "Pilotowych (zamiast pilotazowych)zlewniach". Horrendum, ale na Politechnice Krakowskiej zrozumieją (przy okazji: stawka nieszczególna). Thx 4 the contribution