KudoZ home » English to Polish » Law (general)

terrorist cases

Polish translation: sprawy o terroryzm


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:terrorist cases
Polish translation:sprawy o terroryzm
Entered by: Joanna Krahelska

15:01 Aug 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: terrorist cases
Czy tłumaczenie - sprawy o terroryzm - jest poprawne?

Wyrażenie występuje w kontekście utworzenia trybunałów wojskowych, które mają zastąpić funkcje sądów cywilnych właśnie "in certain terrorist cases".

Hm .. sprawa o kradzież, czy morderstwo wyglada dobrze, ale o terroryzm ... Może lepiej sprawy związane z terroryzmem?
damiana
sprawy o terroryzm
Explanation:
... jednak, terroryzm to mlode przestepstwo i dlatego dziwnie brzmi taki zwrot
Selected response from:

Joanna Krahelska
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sprawy o terroryzmJoanna Krahelska
4sprawy posadzenia o terroryzmwrasz1


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprawy posadzenia o terroryzm


Explanation:
pewnie tak

wrasz1
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprawy o terroryzm


Explanation:
... jednak, terroryzm to mlode przestepstwo i dlatego dziwnie brzmi taki zwrot

Joanna Krahelska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Grading comment
Dziekuje.