KudoZ home » English to Polish » Law (general)

Assignment letter

Polish translation: oddelegowanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Assignment letter
Polish translation:oddelegowanie
Entered by: martok

21:49 Dec 4, 2004
English to Polish translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: Assignment letter
to tytuł dokumentu, którego treścia jest oddelegowanie pracownika na staż do xxx i treść jest dla mnie oczywista, ale nie wiem jak zgrabnie ten dokument zatytułować :)
martok
oddelegowanie
Explanation:
po prostu "oddelegowanie" (chociaż zazwyczaj mowią "secondment" na to)

ew. wniosek o oddelegowanie (zależy od kontekstu)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs 9 mins (2004-12-06 08:59:12 GMT)
--------------------------------------------------

inna mozliwosc \"zaswiadczenie o oddelegowaniu\"
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Thanks, it was much helpful :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1oddelegowanieMarek Daroszewski (MrMarDar)
3 +1umowa o oddelegowaniu / umowa współpracy
bartek
4delegacja
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
assignment letter
delegacja


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2253

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): IMHO delegacja to wyjazd sluzbowy (lub zaswiadczenie tegoz) http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=9538
1 day11 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
assignment letter
umowa o oddelegowaniu / umowa współpracy


Explanation:
umowa wspolpracy jest o tyle ciekawa, ze dokladniej definiuje warunki wspolpracy z delegowanym etc.

. Dz.U.94.100.489 um.m. 1990.09.29. RFN-Polska. Umowa o oddelegowaniu pracowników polskich przedsiębiorstw do realizacji umów o dzieło. Bonn. 1990.01.31. ...
www.bezrobocie.net/prawo_podstawy.php

zależy, co masz w tre¶ci tego pisma

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1993

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slawek-71: dzieki, zadałem to pytanie w Kudozie, a serwer zwróicł odpowiedzi. twoja wydaje mi się najlepsza dla mojego tłuamczenia. dziękuję i pozdrawiam
309 days

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
assignment letter
oddelegowanie


Explanation:
po prostu "oddelegowanie" (chociaż zazwyczaj mowią "secondment" na to)

ew. wniosek o oddelegowanie (zależy od kontekstu)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs 9 mins (2004-12-06 08:59:12 GMT)
--------------------------------------------------

inna mozliwosc \"zaswiadczenie o oddelegowaniu\"

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 489
Grading comment
Thanks, it was much helpful :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slawek-71: dzieki, zadałem to pytanie w Kudozie, a serwer zwróicł odpowiedzi. twoja wydaje mi się najlepsza dla mojego tłumaczenia. dziękuję i pozdrawiam
308 days
  -> :-)