KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

bona fide resident

Polish translation: rezydent w dobrej wierze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bona fide resident
Polish translation:rezydent w dobrej wierze

08:15 Oct 24, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: bona fide resident
X is a bona fide resident of the state or country set forth in...
lucja
ALSO: rezydent w dobrej wierze
Explanation:
Podpowiadaja mi, ze z kolei w doktrynie (w odroznieniu od jezyka ustaw) uzywa sie "rezydenta", gdyz w ten sposob nawiazuje sie do terminologii miedzynarodowych umow o unikaniu podwojnego opodatkowania.

JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ALSO: rezydent w dobrej wierzeJacek Krankowski
4posiada(jacy) w dobrej wierze miejsce zamieszkania / siedzibeJacek Krankowski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
posiada(jacy) w dobrej wierze miejsce zamieszkania / siedzibe


Explanation:
to pierwsze w odniesieniu do osob fizycznych, to drugie - prawnych

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ALSO: rezydent w dobrej wierze


Explanation:
Podpowiadaja mi, ze z kolei w doktrynie (w odroznieniu od jezyka ustaw) uzywa sie "rezydenta", gdyz w ten sposob nawiazuje sie do terminologii miedzynarodowych umow o unikaniu podwojnego opodatkowania.

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
thank you