KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

bank enforcement litigation

Polish translation: obsługa procesu w sprawach z zakresu egzekucji bankowej


01:29 Nov 21, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: bank enforcement litigation
CHODZI O ZAKRES DZIALALNOSCI KANCELARII
zuza
Polish translation:obsługa procesu w sprawach z zakresu egzekucji bankowej
Explanation:
W tym konkretnie kontekście proponuję "obsługa procesu" jako tłumaczenie"litigation" ponieważ w swoim poscie piszesz, że chodzi o zakres usług świadczonych przez kancelarię prawniczą
Selected response from:

Maciej Zimecki
Poland
Grading comment
bardzo dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sądowe dochodzenie wierzytelnosci bankowych OR: sądowa egzekucja naleznosci bankowychJacek Krankowski
4obsługa procesu w sprawach z zakresu egzekucji bankowej
Maciej Zimecki


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obsługa procesu w sprawach z zakresu egzekucji bankowej


Explanation:
W tym konkretnie kontekście proponuję "obsługa procesu" jako tłumaczenie"litigation" ponieważ w swoim poscie piszesz, że chodzi o zakres usług świadczonych przez kancelarię prawniczą

Maciej Zimecki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196
Grading comment
bardzo dziekuje

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sądowe dochodzenie wierzytelnosci bankowych OR: sądowa egzekucja naleznosci bankowych


Explanation:
enforcement = egzekucja naleznosci
("naleznosci" i "wierzytelnosci" mozna tu traktowac zamiennie)

bank enforcement = egzekucja na podstawie procedury bankowej

litigation = proces sadowy

Por. definicje (odpowiednio w slownikach 1. i 2. ponizej):

enforcement title = prawo egzekucji przyznane sadownie

egzekucja naleznosci od NBP (por. art. 1060 kpc)

JK




    Kompendium terminow bankowych, PWC
    Leksykon bankowo-gieldowy, Z.Krzyzkiewicz et al.
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960