KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

preliminary directions

Polish translation: wstepne zalecenia co do sposobu postepowania w sprawie OR: wstepne poinstruowanie przysieglych


10:52 Nov 28, 2001
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: preliminary directions
a first court hearing? I wish I knew
agusia
Polish translation:wstepne zalecenia co do sposobu postepowania w sprawie OR: wstepne poinstruowanie przysieglych
Explanation:
O ten temat "zahaczylismy" przy okazji http://www.proz.com/glossary/116972

Proponuje: ...w celu wydania wstepnych zalecen co do sposobu postepowania w sprawie

albo, w zaleznosci od kontekstu: ...w celu wstepnego poinstruowania przysieglych
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wstepne zalecenia co do sposobu postepowania w sprawie OR: wstepne poinstruowanie przysieglychJacek Krankowski
4przepisy wstępneDariusz Mikolajczyk


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przepisy wstępne


Explanation:
or

instrukcje/ polecenia wstępne/ przygotowawcze

...I wish I knew some context :)


Dariusz Mikolajczyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 144
Grading comment
I don't know the context myself, but my feeling is that's no
The asker has declined this answer
Comment: I don't know the context myself, but my feeling is that's no

30 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wstepne zalecenia co do sposobu postepowania w sprawie OR: wstepne poinstruowanie przysieglych


Explanation:
O ten temat "zahaczylismy" przy okazji http://www.proz.com/glossary/116972

Proponuje: ...w celu wydania wstepnych zalecen co do sposobu postepowania w sprawie

albo, w zaleznosci od kontekstu: ...w celu wstepnego poinstruowania przysieglych

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960