KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

applicant / respondent

Polish translation: wnioskodawca / uczestnik


04:17 Nov 30, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: applicant / respondent
adoption
aga
Polish translation:wnioskodawca / uczestnik
Explanation:
Poniewaz przysposobienie odbywa sie przed sadem w toku postepowania nieprocesowego, podaje powyzej nazwy ogolne stron w takim rodzaju postepowania.

Ponizej - terminologia z konkretnego Oddzialu 3 Sprawy o przysposobienie
Kodeksu postepowania cywilnego (Art. 585 i 586):

przysposabiajacy / osoba, ktorej zgoda na przysposobienie jest potrzebna

JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Powód/ka / pozwany/axxxCreativePoll
4wnioskodawca / uczestnikJacek Krankowski
4petent/pozwany
Barbara Szelest-VanDussen


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
petent/pozwany


Explanation:
", rodzenstwo, konkubent, adoptowane dzieci lub rodzice,
którzy je ... a takze oswiadczenie, iz petent zdaje sobie sprawe, ze za ..."
arch.rp.pl/a/rz/2001/02/20010213/200102130032.html
"przysposobienie - inaczej adopcja, formalny akt w postaci ... I
instancji, w którego okregu pozwany ma miejsce zamieszkania (art. 27 ..."
lambdawa.gejowo.pl/prawo.html

Barbara Szelest-VanDussen
United States
PRO pts in pair: 129

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wnioskodawca / uczestnik


Explanation:
Poniewaz przysposobienie odbywa sie przed sadem w toku postepowania nieprocesowego, podaje powyzej nazwy ogolne stron w takim rodzaju postepowania.

Ponizej - terminologia z konkretnego Oddzialu 3 Sprawy o przysposobienie
Kodeksu postepowania cywilnego (Art. 585 i 586):

przysposabiajacy / osoba, ktorej zgoda na przysposobienie jest potrzebna

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

4404 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Powód/ka / pozwany/a


Explanation:
w postępowaniu rodzinnym

xxxCreativePoll
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish