KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

Child and Family Law Specialists

Polish translation: specjalisci w zakresie prawa rodzinnego i praw dziecka (lub maloletnich)


10:20 Nov 30, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Child and Family Law Specialists
solicitors
aga
Polish translation:specjalisci w zakresie prawa rodzinnego i praw dziecka (lub maloletnich)
Explanation:
I read this terminology in many polish legal texts.
Selected response from:

Alicja Mendrek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4specjalisci w zakresie prawa rodzinnego i praw dziecka (lub maloletnich)Alicja Mendrek
4specjalisci z zakresu prawa rodzinnego (i opiekunczego)Jacek Krankowski


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specjalisci z zakresu prawa rodzinnego (i opiekunczego)


Explanation:
to "i opiekunczego" jest wlasciwie nadmiarem szczescia, ale skoro jest Kodeks rodzinny i opiekunczy...

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specjalisci w zakresie prawa rodzinnego i praw dziecka (lub maloletnich)


Explanation:
I read this terminology in many polish legal texts.

Alicja Mendrek
PRO pts in pair: 10