KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

"chain of custody" certification - urgent

Polish translation: certyfikat kontroli pochodzenia produktu OR certyfikat pochodzenia produktu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:"chain of custody" certification
Polish translation:certyfikat kontroli pochodzenia produktu OR certyfikat pochodzenia produktu
Entered by: ponar

07:45 Dec 28, 2001
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: "chain of custody" certification - urgent
Have little context. It concerns a contract of sales. Buyer aske whether we have "chain of custody" certification.
pablo
certyfikat kontroli pochodzenia produktu OR certyfikat pochodzenia produktu
Explanation:
certyfikat kontroli pochodzenia produktu
OR certyfikat pochodzenia produktu

"Drugim rodzajem certyfikatu przyznawanego przez FSC jest certyfikat kontroli pochodzenia produktu (certyfikat Chain-of-Custody). Przyznawany jest on wyrobom wykonanym z surowca drzewnego pochodzącego z lasów certyfikowanych a tym samym uznanych za dobrze gospodarowane."
http://www.wwf.pl/pl/prog/program_8.html

"... z oo - spó?ka zale?na od Paged SA - otrzyma?a "Certyfikat pochodzenia produktu" nadany przez niezale?n? organizacj? certyfikuj?c? Societe Generale de ...
www.paged.com.pl/inf_rap_2000.html
Selected response from:

ponar
Grading comment
That was it, thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Certyfikat łańcucha dostawmigreska
5certyfikat kontroli pochodzenia produktu OR certyfikat pochodzenia produktuponar
4certyfikat bezpiecznego przechowywania (?)Jacek Krankowski


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
certyfikat bezpiecznego przechowywania (?)


Explanation:
I would say so by analogy to law, where the one who offers real evidence, e.g. narcotics in a trial of a drug case, must account for the custody of the evidence from the moment it reaches his custody until the moment in which it is offered in evidence. For example, "chain of custody" is proven if an officer is able to testify that s/he took control of physical evidence, identified it, placed it in a locked or ptotected area, and retrieved the item on the day of trial.

Hope that helps.

In any case, I would not consider this an "easy" question. May I remind everyone that "easy" questions, as opposed to "pro," are not regularly viewed by professionals so if you need assistance with something more difficult, it is in your own interest to ask it as a "pro" question. (Btw, easy questions carry no KudoZ points.)

Jacek


    Black's Law
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
certyfikat kontroli pochodzenia produktu OR certyfikat pochodzenia produktu


Explanation:
certyfikat kontroli pochodzenia produktu
OR certyfikat pochodzenia produktu

"Drugim rodzajem certyfikatu przyznawanego przez FSC jest certyfikat kontroli pochodzenia produktu (certyfikat Chain-of-Custody). Przyznawany jest on wyrobom wykonanym z surowca drzewnego pochodzącego z lasów certyfikowanych a tym samym uznanych za dobrze gospodarowane."
http://www.wwf.pl/pl/prog/program_8.html

"... z oo - spó?ka zale?na od Paged SA - otrzyma?a "Certyfikat pochodzenia produktu" nadany przez niezale?n? organizacj? certyfikuj?c? Societe Generale de ...
www.paged.com.pl/inf_rap_2000.html



    Reference: http://www.wwf.pl/pl/prog/program_8.html
ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
That was it, thanks

3869 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Certyfikat łańcucha dostaw


Explanation:
na podstawie nomenklatury PEFC w Polsce

--------------------------------------------------
Note added at 3869 dni (2012-08-01 09:28:04 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.udt.gov.pl/HTML/index.php?option=com_content&task...

Example sentence(s):
  • Kto może być zainteresowany certyfikatem łańcucha dostaw (CoC):
migreska