KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

multi-vendor products and services

Polish translation: produktów i usług pochodzących od różnych sprzedawców


10:01 Jan 18, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: multi-vendor products and services
x is a provider of integrated telecommunications, voice and data system solutions comprising multi-vendor products and services
lulu
Polish translation:produktów i usług pochodzących od różnych sprzedawców
Explanation:
sprzedawców niezupełnie oddaje tu znaczenie vendor, ale...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-18 10:52:24 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

I guess the asker should have waited for J.K. suggestion...
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1produkty i uslugi typu (srodowiska) multi-vendor / srodowiska otwartego / o otwartej architekturzeJacek Krankowski
4produktów i usług pochodzących od różnych sprzedawców
Romuald Pawlikowski


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
produktów i usług pochodzących od różnych sprzedawców


Explanation:
sprzedawców niezupełnie oddaje tu znaczenie vendor, ale...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-18 10:52:24 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

I guess the asker should have waited for J.K. suggestion...

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
produkty i uslugi typu (srodowiska) multi-vendor / srodowiska otwartego / o otwartej architekturze


Explanation:
www.ericsson.pl/files/engine/KST.ppt
... Standardowe interfejsy i protokoły. Otwarta architektura (Multi-vendor).

[PDF] Ęrodowisk a otw arte
Format de fichier: PDF/Adobe Acrobat - Version HTML
... UNIX , Open VMS, Linux; Funkcje umo liwiajŕce prac´ w Ęrodowisku Multi-Vendor,
czyli kilka systemów operacyjnych na kilku platformach sprz´towych ...
www.compaq.com.pl/marketing/downloads/storage.pdf


Xerox DocuPrint N 3225 / N 4025
... DocuPrint N3225/N4025 N3225 Rzeczywiste drukowanie wielozadaniowe i obsługa
typu "multi vendor" drukarek na miejscu, w biurze pracującym w sieci. ...
www.xsystem.pl/n3225.html

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
4 hrs