KudoZ home » English to Polish » Law/Patents

more likely than not

Polish translation: z dużą dozą prawdopodobieństwa


07:06 Jun 3, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: more likely than not
określenie tej zasady stosowanej w prawie cywilnym - jak to zgrabnie ująć po polsku
maziak
Polish translation:z dużą dozą prawdopodobieństwa
Explanation:
bo formalnie chodzi o prawdopodobieństwo większe niż 50%, ale oceniane raczej na oko
Selected response from:

leff
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc

3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2z dużą dozą prawdopodobieństwa
leff
5bardziej prawdopodobne (niz nie)
Lota
3z przewazajacym prawdopodobienstwem
Yvonne Krystman-Meyers


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5
bardziej prawdopodobne (niz nie)


Explanation:
.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
z dużą dozą prawdopodobieństwa


Explanation:
bo formalnie chodzi o prawdopodobieństwo większe niż 50%, ale oceniane raczej na oko

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: lub po prostu: z dużym prawdopodobieństwem
21 mins

agree  Agnieszka Hayward: to chyba najlepsze ujecie popularnego w jezyku potocznym - przynajmniej u mnie - "bardziej niz mniej prawdopodobne"
2 days16 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
z przewazajacym prawdopodobienstwem


Explanation:
prawdopodobienstwa jestem pewna, ze to wlasciwe slowo, mam watpliwosci, co do wyrazenia, ze jest to przewazajace, ale nie przychodzi mi do glowy nic bardziej odzwierciedlajacego, ze jest to bardziej niz nie, czyli ponad 50%...

Yvonne Krystman-Meyers
United States
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 30